cinta hati dinda

bleh berkenalan??

Monday 17 October 2011

Renung-renungkan


Memikirkan kejadian yang telah berlalu adalah suatu kebodohan dan kegilaan.Ibaratnya,orang yang yang menumbuk tepung,yang menggergaji serbuk kayu atau seperti mengeluarkan mayat dari kubur.


Renung-renungkan...selamat beramal..= )

Jue.......,kau dah kenapa??ingat kau Dr.Izzi ke nak ckp mcm tu....

Errrkkk...ehh..biarlah..ada aku kesah?Dr.Izzi pun mesti tk marah punya owg tiru ayat dia tu..hehe (yakin jekk..)

Aku dah ngantuk tahap gaban sebenarnya..tp mcm nak tulis sesuatu untuk di kongsi dgn u all sume..

apa dia??

apa lagi...ayat yang kat atas tulah...tak nampak ke aku dh highlight tu!...yellow in karer lagi uuuuu.....tak nampak lagi,tak taulah...sah,kena pakai kontek lense spek...huhu

Takde mendalah nak ulas..aku rasa korang sume memang dah pandai2 dh..memg dengan secepat kilat otak korang dpt cerna apa yang ayat tu cuba sampaikan.

bagi aku.........think wisely..tak guna kita kesal dengan apa yang dah berlaku...let bygone be bygones...so apa yang dah berlalu kita jadikan pengajaran...pendorong..dan juga pembakar semangat untuk masa depan yang lebih baik...juz face all the obstacle...we are fighters!!gambate!!!!

sebelum tido...sama2 kita muhasabah diri..ingat balik apa yang dah kita buat hari ni...for a whole day...


  • Solat 5 waktu aku cukup ke hari ni??
  • apa kebaikan yang aku dah buat hari ni?
  • apa pencapaian baru ke yang boleh aku banggakan hari ni??
  • aku ada sakitkan hati sesiapa ke hari ni??
  • aku ada bahagiakan sesiapa tak hari ni??
  • Aku ada tolong sesiapa tak hari ni??
Ask ur self....find the answer...and...tdo dengan tenang...

Selamat malam..........

No comments:

Post a Comment

thanks for your comment dear