cinta hati dinda

bleh berkenalan??

Thursday 8 September 2011

Menu Pot luck Raya.......Ape nak wat ehhhh????

  

Makan lagi.............yeayyy!!!!!!!!!!Biasalah...kat opis aku tu suke betul wat makan2...so,sempena hari raye ni..memang kitaorang tak lepaskan peluanglah untuk wat majlis pot luck raye..bestnya..boleh mkn banyak2..hakahak..bertambah la lagi lemak terkumpul dlm bdn aku...arrrggggggghhh!!!tensen la pikir pasal gemuk ni....nk makan pun tak senang..isshh..

  
Errrmmm....dari siang tadi lagi..aku ngn si rina dok pikir...nak masak menu ape untuk pot luck raye minggu depan?? Kitaorg punya pulau ada 3 owg jek...aku,rina ngn azat...nk masak makanan berat ke menda2 ringan je...takkan nk masak nasi impit kuah kacang..rendang..sayur lodeh..??arkkk...mana aku reti...adoiiiii la...


Dalam kepala aku,terfikir nk masak..

puding coktail..
kek batik...
makaroni bakar..
spegeti goreng...

waaahhh2...cam bagus je nak masak sume tu...bukan terror pun.

Kalau sesiapa yang ada idea...dan jugak resepi2 best...boleh tolong bgitau aku...

I N.E.E.D HELP......




No comments:

Post a Comment

thanks for your comment dear