cinta hati dinda

bleh berkenalan??

Tuesday 1 November 2011

Happy hour kat sunway lagoon!!!....

Assalamualaikum..........

Last weekend...aku gi berjimba2 kat sunway lagoon.............
ni first time lah aku g sana...agak jakun sket lah...hehe...

kitaorg amik pakage yang 3 park aje...
water park
amusement park
wildlife park............ni pun dh RM60 (huhu...terbang duit aku!!!)

mula2 sampai tu,agak tensen jgk..tak tau nk g mana...macam rusa masuk kampung dh aku rasa...
tak tau nk cari park2 tu sume...

kena naik atas lagi..baru jumpa...grrrr!!!

First game yg kitaorg main...yg dkt niagra fall..naik menda alah ape nth...mula2 gerak tu mcm best aje...tetiba aje menda tu masuk dlm tmpt gelap.pastu pelan2 naik...makin lama makin tinggi...aku ngn sue dah gelabah biawak,menjerit tak ingat punya!!mcm nk jatuh jantung aku msa dia turun dr tmpt tinggi tu....seramnya..sampai perit tekat aku dok menjerit ngn si sue!



Menda ni pun aku main jgk..tp tak taulah nama ape...tak takut sangat la yg ni..(wlupun ms tgh main,aku rasa mcm nk terkeluar dr gelongsor tu!!!)


Jom kite masuk kat wild life park ni......zoo la senang cite!!!



Beruang!!!



Merak!!!



my sis n her bf....diaorg punya plan ah cbuk2 nk dtg sini..aku ngn sue tukang penuh korum ajelah...


Pehal nth bergambar dgn koboi tua ni...isshhhh


Aku nak naik menda alah ni.........tapi kang tak pasal2 owg tgok pelik pulak...tua2 bangka nk nek kuda pusing2 ni...


Sebelum balik......hujan lebat gila...huhuhu


cik sue dan si aizat....


Aizat gayat menda tinggi ni!!!


sekian............

(takde mood nk tulis bnyk2...ngntuk...jom tdo sume!!!!!!!!!=p)

2 comments:

  1. jelesnye!!! pernah masuk skali kat sini.. tapi x dapat main..sebabnye bawa bb..huhuhu

    ReplyDelete
  2. ooo bwk baby sush sketlah fira nk main...tp bleh je men2 kt tmpat mainan bdk2 tu..best jgk..kat beach pun ok..nanti baby dh besar..bleh lah pegi lagi..hehe

    ReplyDelete

thanks for your comment dear