cinta hati dinda

bleh berkenalan??

Thursday 3 November 2011

my new handbag!!!

Balik keje tadi...tetiba rasa nak singgah kat sogo..saja nk ronda2...

sampai2 aje....wahhhh!!...mata aku dah blink2 dah...bersinar tgok tag SALE kat beg2..ni yang tak leh tahan ni...

mula2 pusing2 dulu...tgok2..compare2 harga..hehe..biasalah..memang dh jadi tabiat aku mcm tu.errkk..tak taulah tabiat ke tebiat..nak beli menda,waima shower or ubat gigi sekalipun,mesti tawaf tujuh kali dulu...baru puas hati!kuikui3..

So..aku pikir..nak beli lah 1 handbag kat mak aku..

cari2 dapat 1...yess!!

Pastu tengok2 lagi...dua tiga kali aku pusing..sampai ada mamat yang jaga dkt velentino tu dah jeling2 dh...

dlm hati dia mesti kutuk aku agaknya..."budak ni nk beli ke tak ni...dari tadi aku tgok dok pusing2!!'hahaha...

lantak dialah nk ckp ape pun..nak jeling2 aku sampai juling pun...lantak!ada aku kesah???...yang penting aku dpt apa yang aku nak...

cari punya cari lagi...dpt la beg 2 lagi...lalalala...gumbiranya hati aku dpt beg baru..walaupun jap lagi purse aku akan kempis!

takpelah...sekali sekala..kan..kan..kan..=P

ni dia 3 handbag yg aku dpt ari ni..tadaaaa!!!!!!!!!!!!!!!

valentino creation ngn swiss polo yg aku pilih...= )



p/s :masih berharap utk dptkan 1 handbeg carlorino yg aku minat tu..pink karer lagi uuu...huhu...napelah tkde less??ishhhh...

2 comments:

  1. tq for such a wonderful word.. setiap org berbeza.. untunglah diorg yang pandai meluah perasaan.. tp kita xrugi.. kita cuma takut kalo tersalah ckp yg boleh menyebabkan org berkecil hati @ keadaan bertmbh buruk.. dan itu bukan kekurangan, mungkin kelebihan :)

    ReplyDelete

thanks for your comment dear