cinta hati dinda

bleh berkenalan??

Saturday 14 January 2012

Kejadian 3 a.m............

Dah lama giler aku tak update page aku ni...............

sebab apa?sebab aku di timpa penyakit...

M.A.L.A.S!!!!!!!!!!!

So hari ni dh kebah sket kot..sbb tu aku gagahkan jgk utk update..

2 hari lps...something happend..guess what??

Kul 3 pagi..ms aku tgh syok2 tido..tetiba housemate aku ketuk pintu bilik..

dia ckp..........

"Na...bgun2...cepat!niza dgr ada ada org ketuk pintu umah..pulas tombol..."

Aku yg tgh mamai2 dah wat muka pelik...."hahhh???"

ishhhhhh...ini yg aku tak suka ni!

sape lak yg gatal2 nk wat cmtu..nasib baik aku memg selak  drp dlm pintu umah...

agaknya dia pulas2 tombol,bila nk tolak tak boleh...dh frust trus dia blah..

klu stkat mangga sebijik yg dok tergantung kt grill tu aku tk caye sngt..penyamun skrg sume dh expert..

klu stkt mangga tu..agknya pejam mata je dia leh bukak..silap2 dh ada master key lagi!

sekarang ni mcm2 menda boleh jadi.......

kes samun,rompak..........

meremang bulu tengkuk aku....

T.A.K.U.T nya.....................


ya allah...mintak jauh,mintak simpang...

peliharalah hamba mu ini ya allah.........amin...............

2 comments:

thanks for your comment dear