cinta hati dinda

bleh berkenalan??

Thursday 16 February 2012

Meh melukis mehhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!


Pelik pulak aku rasa entry aku kali ni............pic ganas2 macam ni...isshhh...bukan jiwa aku ni...

aku minah bunga kot *=)

Actually sume pic ni member opis aku yg lukis...........adoii...heranlah..mcm mana nk lukis sume ni.aku tekup pun blum tentu jadik!tangan takde seni.........arwah abah aku dulu ckp, "takdok patak siput".
Bro yg pakai baju hitam tu macho la plak..............






Ni pic laki yg dok terkinja ni....tak paham aku ape motifnya.hepi sangat kot dok goreng gitar tu!!first pic,lukis pakai pensel.......pastu dia snap pic.edit pakai photoshop plak........tara!!!!!jadik la pic yg hitam legam tu....

yeeeeeeeeehhaaaaaaaaaaaa..................bekk!!!!!!!!tergolek.........haha...
Pandai la kan aku men menda alah ni.................

credit to my frenz........

tq for this pic....bro.......





4 comments:

  1. wah! cun lak gambar2 tu.. hehehhe

    maza bab melukis ni agak keras sikit..
    kalau makan laju jerk! ahaks.. lalala

    ReplyDelete
  2. haha...samala maza ngn org..memg tangan keras.tk leh cmana dah..lukis org lidi pon senget la..hahaha

    ReplyDelete
  3. smart gambar2 yang dilukis tu...

    ReplyDelete
  4. thnx..member opis yg lukis..dia memg gile melukis...

    ReplyDelete

thanks for your comment dear