cinta hati dinda

bleh berkenalan??

Saturday 26 May 2012

Hari yang panjang..mkn2..jln2..


Smlm aku ngn lina jalan2 kat Times square.mentang2lah tak keje,bolehlah merewang kan.Lagipun dah lama aku tak ke sana...tetiba excited sangat tengok baju and skirt yang bergantung kat kedai2.mcm2 fesyen,mcm2 kaler........

aku nak cari cardigan...electric blue.tapi tak dapat2 lagi.huhu...kenape lah takde yang berkenan.klu ada pun kaler biru yg gelap.tak mo..tak mo...
dah penat jln2,perut pun lapar...........ingatkan nak makan mcd je,sekali ternampak satu restoran ni,
restoran ayam penyet express.

sebab dah penat and malas sangat nk pusing cari mcd, kitaorang decide nak masuk kat tmpt ayam penyet ajelah.aku tak biasa sangat sebenarnya makan ayam penyet ni.tapi ramai orang cakap sedap,jadi.........jom makan!!!!!!!


Yum..yum...makan ina,makan......jgn malu2.aku amik gambar pun dia tak sedar dah..


Ha..yang ni aku punya.dah sedap2 ngap sesudu dua,baru teringat nak amik gambar.tadi tak menyempat2 nak mencekik.lapar kot...dari pagi aku tak makan pape.ehh..kata ayam penyet,apasal ikan keli plak yang tergolek dlm pinggan tu??
hmm...borinkla asyik mkn ayam.bak kata as,nanti badan ko pun jadi mcm ayam!!ces...sentap mak!jadi,nak sedapkan hati,aku amik pecal lele or ikan keli jelah.bajet makan ikan ni,aku takkan jadi mcm ayam lah...*erkk...mcm ni pnya org pn ada ke.


Taklah mahal sangat harga dia.standard jelah..set pecal lele ni dlm RM9.++.So,ada ikan..tauhu,tempe..timun,salad..tapi yang paling best,sambal dia.terbaik!!kalau amik ayam..harga RM11.20.actually banyak lagi set makanan yang lain.udang ada,daging ada...ko pilih jelah yang mana satu ko suka.air pun mcm2 ada.tapi aku amik air add on ajelah.tambah singgit dapat air teh ais limau=P


 Petangnya,aku g opis...yelah,orang nak blanja makan.nak tak nak,datang jugalah.walaupun masa tu rasa dah penat.kata orang,rezeki jgn ditolak!!hehe..

kitaorang g makan kat restoran arab,nama dia...Restoran saba dekat dataran jelatek,setiawangsa.dekat je ngn lrt setiawangsa.

 

 


pic kedai and lamb kebab aku amik dr blog mamatisya.blogspot.com.tak sempat aku nak snap pic dari luar.dah parking pun kat basement..mana nk nmpak luarnya.


Zairi order nasi arab ni..tak taulah apa namanya.aku tak biasa sangat makan makanan arab ni.Tapi memang sedap!!nasi dia lembut...banyak plak tu.sepinggan ni,aku makan 2 orang pun rasa tak larat dah nak habiskan.harga dia kalau tak silap yang ni RM17.


azad amik lamb kebab ni..mcm sedap jgk..


Ni member2 aku...kak mai,azad..and zairi..kitaorang ramai sbnrnya.10 orang...As,naim,ecah,die,din and kak rin...tak leh nak snap pic sebab aku sibuk melantak.pastu dok bersembang tak ingat dunia..biasalah kalau dah ramai2,banyak citer yang keluar.itula..inilah..pot pet..pot pet..bla..bla.bla..

Sbb aku dah last day kat opis,azfazea give me this...........bantal miney mouse yang comel!!THANK YOU MY DEAR...walaupun tiap2 hari asyik dok ngarut,kutuk mengutuk aje kat opis..but i love u so much my fren.


aku suke giler!!!!!!cute sangat..........sayang nak buang plastic.hehe

hari yang penat..............tapi bahagia=)

5 comments:

  1. Time Square Kl ker?
    ayam penyet mmg sedap pun.
    hiiii

    ReplyDelete
  2. haah alieza..dkt time square..sdp jgk kt citu mknan dia.

    ReplyDelete
  3. belum pernah lagi makan makanan arab.. byk pakai herba kan?


    times square, my fav place! heheh.. setiap kali g kl, harus pegi sana.. hehe

    ReplyDelete
  4. erm..yelah kot eva.diaorg bnyk pki herba n rempah ratus.tp yg ni tkdelah rasa sngt herba tu..biasa je.ok.sedapp...hehe

    ReplyDelete
  5. sedapnya tgk korang mkn nasi arab.. sy prnh pg dkt cyberjaya, restoran saba jgk. ok la nasi nya..

    ReplyDelete

thanks for your comment dear