cinta hati dinda

bleh berkenalan??

Tuesday 22 May 2012

novel baru aku=)


Biasalah...kalau dah kaki novel,ta boleh nak watpe.asal tgok novel je mesti rasa tak senang duduk......nak kena beli jgk kot mana2 pun.biarlah duit dlm purse cukup2 mkn je..*sedih jek...

buku ni beli masa pesta buku hari tu lagi...

mcm biasalah..novel aina emir,memg tak pernah mengecewakan.

Pukul 3 pagi........

tajuk dia memang agak pelik.tp bila baca cite dia..best!!!5 star utk novel ni.masa beli hari tu,kak aina emir ada.so,aku sempatlah jugak mintak sign!!!!*ehh,perlu ke ckp??haha..saja nak riak =P

My love playgirl

tak best sngat la..biasa je.rasanya cukupla aku beli buku siti nur dhuha ni.tak kena ngn jiwa.kalau cite yg siyes tu dia ok.kalu cite lawak,memang merapu meraban...tak leh terima akal.adehhh...sama gak dgn buku dia yang aku beli dulu.bagi 3* je.

Dia segalanya...

buku ni memang dah lama aku tunggu.sebab dah baca dalam penulisan2u.cite dia memg best..romantik.sedih,kelakar...so,bila dah kuar buku dia,terus beli.memang tak nyesal pun beli..

Nak cari novel siti rosmizah yang baru.tapi masa tu,stok takde..kena tunggu petang.adehhh...geram tul.nantilah beli.=0




No comments:

Post a Comment

thanks for your comment dear