cinta hati dinda

bleh berkenalan??

Thursday 14 June 2012

Bio-essence tri action aqua boost starter kit


Siapa pernah guna produk bio-essence ni?aku baru je cuba..mungkin dlm sbln lebih mcm tu.tnggal sket aje lagi perabihkan menda alah ni..lepas ni,konpem muka cikjue lawa mcm scha alyahya*pengsan+perasan!!haha

Tapi memang cikjue rasa bagusla bio essence ni.dulu memang kulit aku agak kering,selalu je menggelupas.klu dh menggelupas tu,memang gatallah tangan aku nak kutis2..then,hasilnya..memang muka jadi merah.pastu pedih gila..rimas betul.

Terfikir jugak,aku dok kutis2 muka ni..jd mcm kulit bwg plak muka aku.lama2 kulit jd nipis..horrornya!Then..suatu petang yang damai,time blik keje..aku pergilah melawat ke watson dkt bangunan The Mall..tgok2 produk apa la yg aku nak sental dekat muka,biar elok sket mcm muka org lain.huhu..

Tada!!!

Bio-essence tri action aqua boost starter kit


sorrylah pic tak clear sngat..kamera cam hampeh je tepon aku tu..


Sebab harga dia pun tak mahal sangat,i choose this one.*dasar kedekut plus sengkek.kuang2
Kira oklah..dlm starter kit dia,sume ada.lagipun,aku kan nak cuba dulu..klu ok..nanti bolehlah beli lagi.

Dlm bio-essence starter kit ni ada :-

1.Complete cleansing milk
2.Active nourishing emulsion
3.Intense eye cream
4.Cell renew essence
5.Hydra nourishing lotion
6.All day hydra nourishing cream
7.Complete nourishing sleeping mask



Kalau nak beli set lengkap pun bleh..botol dia besar2 gabak sume.agak mahal jgk la harganya

Tapi seriously aku suka dengan tri action aqua boost ni.tak rasa melekit,tak berminyak...memang best je pakai.Rasanya lepas pakai seminggu,kulit dah ok.tak menggelupas dah*acecehhh..bajetla kan..
kalau ada duit,nak beli set dia yang kat atas ni..ermmmm



Perlu ke letak pic ni?motif?ntah....sumenya aku suka pakai.haha


budak comot!!!!!!!!!!!





12 comments:

  1. rasanya ada.hehe..kira oklah,muka jadi tak kering.muka yg hangus gi main air kat desa water park hari tu pn dh hilang sket2.lama gila nk hilng.berbulan2 sy rs muka sy hitam.adeh..sinar uv ape la kt situ

    ReplyDelete
  2. salam ziarah kembali..
    mmg comelnya kamu.. thanks syer ttg produk bio essence...

    ReplyDelete
  3. aahhh..ternampak jgk kt watson, murah kan starter kit ni..bgs ehh? nnti nk try jgk la :)

    ReplyDelete
  4. mestilah ok.. produk berkualiti kan...

    ReplyDelete
  5. hehe..tak pastilah hamzah,leh pakai tak.dia takde ckp plk..tak kot..

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum cik jue tomey,

    Terima kasih ya.. sudi ikut kak Ros..

    ReplyDelete
  7. I baru beli this product. complete cleanser milk, active nourishing emulsion, and all-day hydra nourishing cream. tapi I nak let go if u nak beli this three item i sell to u only RM50, including postage. Sebab I baru pakai tak sampai seminggu. Toner I baru pakai sekali. Cream pon baru pakai 3 4 kali macam tu la. :(

    ReplyDelete
  8. Boleh ke nak guna untuk hilangkan jerawat serius..?

    ReplyDelete
  9. Untuk kulit berminyak Sikit dan jerawat bleh juga Kan..

    ReplyDelete

thanks for your comment dear