cinta hati dinda

bleh berkenalan??

Thursday 5 July 2012

Anak kucing comel



Chakkkkkk!!!!!!!! Ha...tengok,bdk mana plk ni yg cute sangat ni?first time jumpa,dah fall in love gitu dengan si comel ni.hehe...sampai lupa terus dekat si kecik*uishhh klu kechik dengar mesti merajuk guling2 tak nak balik umah dah..but,he's not mine..nenek aku punya la..huhu.Lepas kechik dah beransur baik hari tu,aku dengan senang hatinya tinggalkan dia..remember my unty,gi kl nek ketapi kt Stesen keretapi wakaf bharu..??hmmm..thats why la..takde orang kat umah nenek.dia sorang jek.so,it's my turn la skrg utk tmnkan nenek kat umah dia..sampai2 je,dah nampak si comel ni..apa namanya pn aku tak tahu,cari-cari surat beranak pun tak jumpa.sbb dia comel aku panggil dia comellah...


See.........so sweet.manja betul si comel dengan mak dia.geram betul tengok,rasa nak laga je kepala dua-dua.hehehe..jht tol la.


aku suka tgok si comel sbb mata dia mcm pakai celak...and hidung dia yang kaler pink.cute sangat!!!


elehhh...sukalah tu,mak dia syg dia...


keje dia asyik tido aje kalau tengahari..mula-mula tido memanglah sopan gayanya...
.
.
.
.
kemudian


entah apa gaya la dia ni tido..



elok sangatlah tu menguap macam tu???cuba sopan sket..tutup mulut tu.berapa kali nak ajar etiquette ni??


wahhhh...senang hati kau ye...siap dok main buai laju2 lagi.tak tahannya nak dok sorang jek.kalu aku dok skali mencakar-cakar dia nak terjun lari.kalau aku letak dia sekor2 je..elok plk duduk.takde kalut nak wat aksi terjun tiruk bagai...eiiii..geram pulak aku ngn dia ni.dahlah comel..rasa nak lempang 40x!!



ni lagi satu perangai dia yang aku perasan,suka sangat pegi dok cium2 tiang ni.motif???ntahlah..puas aku tanya,takde plak dia nak jawab...kang tanya bnyak kali kang,nenek kata aku gila plak..


hah...gulinglahla..macamlah nak amik dia sangat!tak nak pun....wat muka terkejut,macamlah aku ni rupa cam jebon..akak ni,muka comel macam kau jgk.yg nk tkejut sangat tu kenapa???grrrrrrr....





muka bangga dpt garu-garu..yg kat blakang tu abg si comel,tp dia sombong.tak leh g dekat pun,terus lari macam nampak hantu!huhu...dahlah,mesti korang tension kan.masuk blog cik jue je tengok muka kucing.takpelah...............i love cat very2 much...



s.e.k.i.a.n




2 comments:

  1. xtau la tips pe dpt duit nuffnang tu..tp yg peting kena rajin singgah blog orang la dik..hehe

    ReplyDelete

thanks for your comment dear