cinta hati dinda

bleh berkenalan??

Friday 2 May 2014

watsons dan aku..

Salam to all my dears..long time no see ya..

gosh!!!se da date la..when was da last time jujue update blog ni..teruk betul..malas yang bukan di buat-buat.malas mintak kena sekeh..haha

tetiba rasa rajin plak hari ni..mood cutilah katakan..sambil taip,dok layan lagu hindustan..pelik pulak malam ni,tv3 wat keluar cite kabhi kushi kabhi gam!!memang layan lah...

semalam jujue keluar pegi jusco maluri dgn adik.saja jalan-jalan.tapi dalam saja2 tu terbang jugaklah duit aku...
tapi memang shopping kat dalam watson je..xde hati nak tengok baju,beg, kasut ke ape..sempatlah jugak intai2 kat vincci,tapi hati masih kuat..=)

memang nawaitu  masuk watson sebab nak cari lipstik..dah target nak beli yang macam kawan jujue punya..hehe.pengaruh rakan sebaya memang kuat.lama aku dok tercongok kat tempat revlon tu.kakak promoter tu pun dah malas nak layan aku..dia biar je aku dok calit lipstik,habis merah oren bagai kat tangan..



akhirnya decide amik kaler pink..walaupun sekali tengok dah macam kaler krayon,ada aku kesah!!

First item,1) REVLON COLORBURST MATTE BALM

Dia ada berapa kaler je,tak banyak sangat.memang daring jugaklah kaler dia,nak2 yang kaler ungu tu..tapi takutlah pulak jujue nak pakai..rasa tak sesuai.

ihsan google


my one is da pink one..yang sebelah kiri tu.memang rasa nak amik semua sebab cute sangat lipstik ni..tapi sebab aku ni memang jenis giler pink,so...nak tak nak itu jgk yang aku pilih.dah cuba pakai,memang best..rasa mint,berangin je kat bibir.warna dia terang giler kot..Ni kali pertama jujue try revlon sebelum ni tak pernah pun cuba jenama ni..asyik2 maybeline jelah aku tahu..
Harga revlon ni pun oklah..affordable.around RM35..pejam mata jelah bayar,walaupun dalam hati menangis jugak...hukhuk...habis duit aku..waaaa...ok,revlon done!

second item pulak yang ada dalam kotak comel tu.ada 3 barang..
 * Hyper curl volum express (yang beli bulan lps pun xhabis lagi...mmg thn lama)
* Clear smooth all in one (dah penah pakai..ok)
* Baby lip color (xpenah cuba yang ni,macam lip balm je..)

Uollllsss...percaya tak harga dia RM30 je!!!memang terus grab tanpa rasa bersalah.... 

Third item tu pun gincu jugak..maybelline watershine.ishhh berape bnyak gincu nak beli??erkk...

Memang excited sangatkan bila dapat barang yang kita nak.tapi lagi suka kalau dapat hadiah!bila nak bayar dekat kaunter,kakak tu cakap dapat pandore gift box!sebab aku beli lebih dari RM80.SUPRISE!!
Suka sangat!!!!!!!!terharu,sebak kita tau...sob..sob..

SEE WHAT I GOT IN THIS PANDORA BOX...


* bedak clear smooth all in one lagi!!
* gelpresso waterproof pencil gel liner
* essence colour shine eyeshadow
* kate concealer powder
* Simlysiti luscious lipstick

arrrrghhhhh saya suka!! saya suka!!memang menarik gift dia bagi...lain kali bagi lagi tau!!sayang watsons ketat2!!lain kali kita datang lagi yek...(sila habiskan dulu stok yang ko dah ada ni jujue oiiii..)



ini selingan je ek...bila tengok balik kat atas meja tu,baru jujue perasan..most of my stuff ,cap maybelline..dari bedak,foundation,eye shadow..abaikan lipgloss tu.itu lain team,silky girl punya team.hehe..mungkin sebab aku dah serasi dengan maybeline kot..itu jelah yang kite mampu..nak mac pun takde sapa nak sponsor..





                                                                        poyo sket!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 comments:

  1. kita geng.. saya lebih prefer maybelline.. dolu2 guna silky girl sbb murah.. tapi skrg nie ntah kenapa muka xleh trima produk silky girl.. hihiks.. skrg dah tukar ke produk maybelline.. hohoho..

    ReplyDelete
  2. Baru mahu try maybelline sesuai ke tak"hehe

    ReplyDelete

thanks for your comment dear