cinta hati dinda

bleh berkenalan??

Tuesday 9 August 2011

Ramadhan kembali lagi!!

hi...hari ni,dh hari ke 9 puasa..yeay!!!aku masih berpuasa penuh....Harap2 dpt teruskan sampai penghujung bulan puasa ni lah.aku beli je mknan.malas betul nak masak..penat sngat balik keje...lebih kurang je.klu masak pun habis duit bnyk jgk..bila lah nk buka puase kt luar ni..tk menyempat lagi.bdk2 opis aku ramai gak pakat2 nk g flaming next week..mkn steamboat.aku tk minat sngt..so,tk ikut lah.tp wit some other frenz..kita owg pkt nk g TS....nak makan kt Tempayaki.isshhh...aku tk pnh la plak mkn kt situ.best ke?tapi cik sole kata ok..sdp..try ajelah..erm..ni tgh tgok cite ana lulu ni.kelakar la cite ni..nth pape je..but so cute...really luv nora danish.sbnr aku tkde point pun nk mnulis..saja je msukkan entry mengarut ni.hahha....

No comments:

Post a Comment

thanks for your comment dear