cinta hati dinda

bleh berkenalan??

Monday 5 September 2011

Semangat yang Hilang.......kini kembali pulang..

Erm..pelik plak tajuk entry aku kali ni..ini entry lepas blik keje..hilangkan penat..sementara tunggu nk mandi kejap lagi..harap phmlah klu aku lalok sket...

Semalam...keluar g midvalley...(ape yg best sangat????)..yg bestnya sbb kuar ngn best fren aku..si minah NDFR,yang dh lama tk jumpa..last kiteowg jumpa pun masa dia grad hari tu..bila tu??dia grad..setahun sbelum aku grad..dan aku grad..sthun yang lepas..bolah korang pikir tahun bila kitaorg berjumpa???= P.kui..kui..kui
Weiii...heppy la jumpa member lama..kuar shopping..lepak2..bergossip cite dulu2..dan sekarang..topik paling hangat..biasalah..."sape yang dh kawin...???"
sembang punya sembang...si NDFR ni bagitau yang kawan aku,masa kat SMKA Lati dulu kawin dengan pengacara TV3..ala..Fitra yahya tu...Wahhh..excited kejap..padahal aku tgok je kt tv yang tunjuk majlis kawin diorang..tapi aku tak perasan plak itu kak Anati..serius tk cam..agaknya sbb dh lama tk jumpa..so msing2 dah mkin cantik sekarang(hehehhehe)..tambah2 bila dh make up..memg lagi meletup la kan...ish2..btul2 tak sangka..tp apa pun semoga kak anati dan fitri berbahagia...mls la nk cite bab2 kawin ni..sebak plak..aku bila lagi???stop!!

Hari ni..considered hari bekerja yang rasmi la slps raya..walaupun aku sejak hari jumaat lagi..dh tercongok kat dpn pc jwb call..huhuhu...
performance aku up??biar betul...itu kawan aku yg ckp lah..dia tgok kat sistem..suke nya!!!!!!(pdhl tk tgok btul2 lagi)..tp tkpe..esok aku tgok..tp excited tu tetap ada..yelah..bulan lepas dah kena basuh cukup2 dengan aku punya QA..kecik jugak hati kena marah..tapi nk wat camana..dh salah aku..careless..tak cukup pandai kan..tapi aku akn cuba wat yg terbaik lps ni..Chhaaoooouukkkk!!!!!!!!!!!!!!!

Semangat2 jugak...mandi kena mandi...hahha..nk g mandi dulu..bye2!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

thanks for your comment dear