cinta hati dinda

bleh berkenalan??

Friday 14 October 2011

Di tepi pantai nan Indah....

Di tepi pantai nan indah...ku duduk seorang diri...
suasana.......sepi.....!!!

chewahhhh..nyanyi2 plak..
ingat suara kau sedap sangat ke cik jah oiiiii
(cik jah ni sape plak??ada kaitan ke dlm cite ni??)cehhh...

Sape suka pegi pantai???caye!!!!
memang aku gile main air...ngalahkan budak kecik....
hehe...entry ni wat flash back balik ahh..masa g pantai masa balik kg hari tu..
hari tu..bila???nth....

korang tgok jelah aksi yg nth pape dari kaum kerabat aku ni..hahaha...



Warga emas sume ni...cam biasa lah...dtg pantai..dok termenung ajelah...takde maknanya la mak ngan mak cik2 aku ni nak terjun laut...abih tidak pun beli eskrim...ngap keropok ajelah kejenya!!!


                                                   

Tensen sebab tak dapat mandi laut!!!baju tak bawak...huhu..maklumlah tak rancang pun nak dtg pantai..kebetulan aje pegi umah pakngah kat bachok..so singgah lah..sebab dah dekat benar ngn umah dia..sekangkang kucing aje....

Haaa....yang kat atas ni..my dear kazen..alisa..ermm...mula2 sampai aje,makngah aku dah sound dah...
"Lisaaa....jgan nak main air sangat..basah baju tu..baju tak bawak!!basah baju tu..jgn balik umah!!"
kuang3...siap ugut lagi makngah aku..tapi ada si alisa ni heran???takdenya...ada aku kesah....
Mula2...takut....konon2 nak bermain di gigi air ajelah..baik punya sinsing suar jeans dia tu...
makin lama makin tinggi......

 

 My bro....jalan2 aje...nakmandi tk bleh..so..what to do??lyn lah budak2 sengal ni sume men air....budak2??sape tu..ha...tengok kat bwh ni..ada lagi upenya...


HaHH!!!!!!!!!ape punya pesen si emi ni??sesat adik aku ni...hahaha..ingat ko tengah wat show nyanyi lagi waka waka ehhh..ehhh.. ke kat tengah air tu???ke ko panggil ombak.....



Tau pun takut!!!lari plak bila ombak datang.....mekya dengan selamba rock dia aje main air ngan baju kurung...tak kesahlah...belasah aje...



Seee.........apa kesudahannya dengan si alisa ni....hampeh...main air tak ingat dunia dah...sampai baju pun dah bukak..alif jugak yang sopan...



Posing ala2 nak nyanyi lagu negaraku...........kihkih..




Feel lebih ahh...adik aku yang sowang ni...main baling2 batu lah plak...sblum balik...


Suasana pantai yang tenang waktu dinihari....dah pukul 6 lebih dah masa ni...tapi....mana sun set nya???ntah.....cik jue mana????ada je...wat2 cbuk snap pic...ke hulu ke hilir menyepak pasir sambil makan fish ball...kikikiki...



s.e.k.i.a.n

3 comments:

  1. syoknye mandi pantai.. sonok jadik budak2 kan~

    ReplyDelete
  2. wah wah wah dah lama tak pegi pantai...

    ReplyDelete
  3. nafira:itulah pasal...dh besar2 ni,segan lah plk nk beria mandi pantai.tp klu g ngn member2..boleh je wat huru hara kt pntai tu..hehehe

    aku punya cite:Jommm!!!!!!!!!!!!!kita g wat barbeque kt pantai plk..=P

    ReplyDelete

thanks for your comment dear