cinta hati dinda

bleh berkenalan??

Friday 25 November 2011

Tudung Adijuma --------->wait 4 me!!!

Hi buddies!!!!!!!!!!!!

Weekend2 ni...biasalah...dah bangun tdo,still boleh bermalas-malasan lg...

dok terbongkang depan tv tgok nasi lemak kopi o....(sedapnya!!!nk turun beli,mls...nk suruh aku buat,memg kirim salam....)

Tetiba excited plak bila tgok segmen psl tudung bawal...adijuma..brand baru la ni..

Datin Norjuma punya tudung...dia kan memg suka pakai tudung bawal...

walaupun simple tetap cantik..cun melecun!!meletop gitu....tak payah nak melilit berbelit belit....

so,aku juz nak share koleksi tudung dia ni...sapa2 berminat leh lah g memborong...

aku rasa aku nak g cari jugak booth dia ni kat PWTC esok lusa....tunggu aku ye tudung...hehhe

Check out our new design at aJ booth PWTC in conjunction with Persidangan UMNO 2011
Date : 29/11/11 - 3/12/11
Time : 9am - 10pm
Booth no : 093
Location : Level 3, Dewan Tun Razak 3 ,PWTC

                 

               
 

Haa....tgok pic2 datin norjuma ni...sume gorges2 kan???memg adorable betul....

ni yg buat aku minat sangat2 kat dia ni....ngeh..ngeh..ngeh...

So....jom2 sume..kita hidupkan semula gaya bertudung bawal!!!!!!!!!!hehehe

No comments:

Post a Comment

thanks for your comment dear