cinta hati dinda

bleh berkenalan??

Tuesday 20 March 2012

Pameran Automotif Proton ‘Power of 1‘Bukit Jalil

 

Salam........


Hai korang sume......=P


Lama dah tak update blog kesayangan.......malas punya pasal,and takde menda aku nk story kt u olls...

Tapi hari ni update entry baru...walaupun mendanya dah nak basi sebenarnya..hehe

Weekend lepas,sempatlah jugak aku pegi merewang kat pameran proton kat bukit jalil...

ada pra perasmian kereta baru proton...yang model P3-21A!!

TAHNIAH......kepada proton sbb keluarkan satu lagi model kereta tempatan=)

Tapi nama rasmi tu blum ada lagi...tunggu sampai perasmian betul,baru diaorg umumkan agaknya..

Harga dlm RM62K to RM75K..ikut pada varian dia..model ni ada 3 varian:-

1.6 liter premium CPE

1.6 liter eksekutif CVT

1.6 transaksi manual (MT)

Pilihan kaler pulak ada 6...merah,putih,hitam,coklat,biru,dan perak..

Best la jugak..weather ok..org pun ramai..tapi taklah sampai sesak..

aku pegi pun sbb terpaksa temankan kawan aku..huhu

beria mintak aku teman!


Sampai2 aje..tengok ramai orang dok berkerumun kat area tengah.Ape lagi...aku pun cepat2 pegi menyelit.mentang2 kecik....*bajetla..=P

Ada demo rupanya....org tgh bawak kereta..berpusing2 mcm dlm cite kl gengster tu!!hehe..wat drift ah senang cite...excited jap!melopong kat situ dok menengok....abg yang jd pengacara pun sempoi aje..

Habis je drift...ingatkan sape keluar dari keta,rupa2nya ketua polis negara,Tan sri Ismail Omar!!!

OMG!!!!!!!=O

hehe...copp!!jgn salah sangka,tak abis lagi cite..

Dia dok sebelah penumpang je.....yang bawaknya si Alister McRae,pelumba proton tu.....

Tapi Tan sri keluar keta relax je..klu aku,rasa mcm dh muntah kat situ jgk..pening kot!



Pic buruk ah..tak sempat nak amik elok2!!sory ehhh......ramai jugak org yg tgok aksi2 lumba keta ni,penuh!

Ishh...uncle,tepi sket bleh tak....!!!!!nk amik pic ni,cbuk aje...nk beli ke??*gulp..berani ke ko jerit kuat2 kt uncle tu?hehe..

 Ingat nak posing ala2 model F1 kat tepi keta ni..tp segan plk..aku kn vogue sesangat!!!!!!takut tetiba ramai plak yang dtg nak bergambar skli..*pengsan ;)


Yang ni keta lotus..tapi tak pastilah model ape...yang ni,aku suka!sebab kaler pink!**wink^giler punya pompuan...tolonglah phm!







Keta ape sebenarnya ni??konpius aku..besar n panjang giler..keta ni ke dia guna masa lumba tu??tak sempat nk tanya..almaklumlah,aku ni bkn peminat keta pun..so..ada aku kesah???


 keta ni seksi......merah uuuuu!!!!!!


Dapat pas VIP drp kawan pd kwn aku...klu ikutkan bleh masuk khemah tmpt makan vip tu..tapi malas nk masuk..last2 pegi beli air dkt gerai aje..kat tepi tu memang ada tapak utk orang jual2.so banyaklah mkanan yg ada kat situ.....bleh je klu nk pegi mentekedarah..........=)

Bank2 pun ada kat situ........yang aku perasan maybank,ambank,public bank...ada lagi kot yang lain..(mestila tak nak lepas peluang kan..)

klu berminat bleh tempah terus.bayar deposit RM500 je masa pameran ni.Wahh..kelassss gittew...ala2 shoping keta plak.pilih,tempah!pheaahh..dasyat kau kiah!!!!haha..aku?tgok jela dulu..survey2 aje..

ODW balik......terbayang2 plak keta pink tu....takde ke org nak bagi free kat aku??*haha..soalan giler!

Oklah sahabat............aku nk tido dh ni,bye2!!

5 comments:

  1. hahahahahaaaa!!! giler pinky la! i nk yg kunin, ats pink u too.. nnt kita rembat sma2 kt sepang ek? kita wat drift xingt dunia.. (haha! ckp mcm aku mmpu.. mmpu ker?? huhu.. mtor pun boleyyyy...) kihkih..

    ReplyDelete
  2. haha.........beres!!!boleh je..kite lenjan kita tu cukup2 sampai hancur.hehe..adoilah..mampu,memanggggggggggggg mampu sangat2.tp dlm mimpilah kot..=P

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. cantikss...cik jue minat kete2 ke?sy tak berapa sangat...
    thanks for folloming me....singgah terjah blog kamu pula

    ReplyDelete
  5. yg pink tu kewl giler..suke sgt...:) tp dpt tgk je la kan..nak beli mmg tak MAMPOOO..:p

    ReplyDelete

thanks for your comment dear