cinta hati dinda

bleh berkenalan??

Saturday 21 April 2012

Kerja............

Salam sume sobat........

Lama tk update blog..rindu plak rasanya....gian nk menaip tu ada,tp masa tak mengizinkin.habis tidak aku menaip dkt fb ajelah..hehehe..sorry mu lovely blog..





Jiwa kacaula skrg..kalau boleh,nak tenangkan hati mcm brother ni..lepak tepi jeti........tp,mana nk cari jeti kat sini,tasik adala!!!!!

Last week,aku di kejutkan berita yg kitaorg sume nk kena terminate!!huhu..what a terrible news on monday!yelah..kitaorang sekarang juz contract je,out source plak tu...suddenly they said,company tk bleh lagi nk amik outsource....=(

so,whats going to happen??

HR suruh bagi resume dulu....mana tau kot2 ada rezeki,diaorang panggil interview...28 orang tu beb..mana nk campak??klu ye pn dapat,mungkin tk smpai suku....adakah aku juga termasuk???bln 6 ni..sume dh cleared............

antara 2 skrg ni.....samada jadi staff........................or

TERMINATE!!!

adoiiiii..........migrainlah kepala otak aku pikir kan pasal ni.nk cari kerja baru bukan senang..

Mana nk CARI KEJE ni?????????huhuhu...=(

dahla ini bkn bidang aku..lagilah susah diaorang nk amik.but mybe they can consider my experiance yang tak seberapa ni.who knows.........rezeki Allah ada di mana2.kan..*sedapkn hati sndiri

already submit my resume last friday.............berserah.klu panggil intebiew,pegilah....

i have 1 question for all u guys..................cuba bagi pendapat sket..dr dok dengar aku membebel ni,baik korang bagi opinion korang psl ni..

"u hv degree in engineering............then,why u want to work in this field,in banking customer service?"

Dalam interview,apa korang akan jawab???

ikut hati,nak aje aku jwb..............sbb tak dapat keje lain,apa yang datang grab ajelah!!hehe...boleh tak nk jwb mcm tu??walaupun realitinya memang cenggitu........

takkan ko nak tunggu je keje yg ko mimpikan sangat tu datang bergolek...

memang kurus makan angin jelah ko cik jue kan!nth bila nk dpt...

sobat2 ku.........

tolongla.................bagi pendapat korang ye!pleezzzzzzzzzzzzzzzzz

Apapun,aku yakin....................doa + usaha ,pasti akan BERJAYA!!!!wah gituu.......tetiba semangat!

Insyaallah..aku cuba buat yang terbaik.kalau ada,adalah...........

kalau tak,aku redha........

mungkin ada ketentuan yang lebih baik utk aku di tempat lain!=)








3 comments:

  1. InsyaAllah... good luck... :)

    follow u sis... ;D

    ReplyDelete
  2. amin...thanks iznie=P.i'll follow u soon,k

    ReplyDelete
  3. jwon selamat selalu org jwb nak meluaskan pengetahuan dlm bidang kerja.. ntah la selalunya org yg ckp dorang ckp cmtu. kekekekeke tp yg sebenarnya dorang perlukan gaji je. wakakakaka

    ReplyDelete

thanks for your comment dear