cinta hati dinda

bleh berkenalan??

Thursday 26 July 2012

Sakit Hati aku.....

Puasa2 ni,kurang pahala kalau mulut asyik dok pot pet2 membebel tak tentu hala kan.hmmm...tp hari ni betul2 wat aku geram,sakit hati sangat..dengan manusia bongok ni!

why...what happend?ni la nak cite kt korang..tak tau nak cite kat sape dah.huhu..

cenggini...dr hari ahad lagi aku sakit tekak sebenarnya..tak taulah kenapa.asyik dok batuk,rasa gatal tekak..rasa mcm dh bengkak aje kat kerongkong aku ni.selsema dh ok,dtg penyakit sakit tekak.banyak pula dugaan aku di bln puasa ni.semalam,rasa nak pengsan tunggu time nk balik keje kul 5.45..smpai dah tkleh keluar suara.nasib baiklah manager aku baik hati bagi balik..tak larat dah aku nak wat ot smpi 8.30.

hari ni,gigih jgk bangun pegi keje..walaupun rasa macam org bisu aje pagi tadi.suara aku dah tk keluar.mcm mn nk wt keje cmni..tp takpelah,pegi jgk.kalau terus ckp mc nanti diaorang tk percaya...tak pasal2 kena marah.smpi aje,lps morning spirit...aku turun gi klinik kt tngkt 5.Doc kasi ubat strepsil ngn antibiotik.baik pulak kakak doc tu bagi mc..aku tk mntk pun.rezeki jgn di tolak...tak pyh nak tunjuk baik sangatla kan.dah dpt mc tu..balik jela.

yang buat aku sakit hati skrg ni.........

supervisor aku tula..ape masalah dia sbnrnya?memg dia wat muka kerek aje dr pagi.ms aku ckp nk gi klinik lagi dia dh wat muka.bila aku ckp dpt mc,pastu nak balik..lagila dia hangin...masam aje.tariklah muka tu,ingat aku heran?lantak kau situ.aku mcm biasalah..muka takde perasaan.hepi ke sakit ke,marah ke..mcm tu jelah muka.toya..tu yg dia bengang tu agaknya.

bfore balik,aku saja je singgah kt meja kwn aku,juz nak ckp kt dia aku nk balik.then suddenly ada suara sumbang nenek kebayan panggil aku...

"ju..you nak balik ke..nak chit chat kat situ??"

pheaahh...menyirap betul...darah merah dlm tubuh aku ni.naik ke kepala...fine!aku taulah nak blah..tak payah nak halau2..bkn aku kacau bdk tu wat keje pn.ckp sminit pn tk smpai.td aku tercongok kt meja dia,haram dia nak pandang muka aku.cibuk dok explain keje kt bdk baru tu.tk leh dah nk toleh kt aku yg nk bg borng mc ni..saje aje nak cari pasal...

mesti dia ckp bdk ni nk wat keje mls.sakit tekak sikit pn dh nk blik.klu suruh gi sembang ngn kawan tu ada plak suara!

mcm tulah agaknya yg tersirat kt hati dia...klu dia kesian kt aku,mesti dia ckp baik2.

benci..............................

tak taulah mcm mana nak ngadap dia esok.menyampah betul...

tolonglah....aku nak berhenti!nak bhenti!nak bhenti!!!!!

waaaaargghhhhhhhhhhhhhhhhh........*nangis mcm mati kucing....

makan coklat lah dulu..hilangkan marah..pastu baru telan ubat plak..



sedap!!!!!!!


4 comments:

  1. ehh terok btul la die. tape2.cik jue buat dunno je :) bia tuhan je yg balas..

    ReplyDelete
  2. ish x patut supervisor tu wat mcm tu!

    ReplyDelete
  3. thnx both og my dear najwa n fira..cik jue pn dah ok.tk sakit tekak dah.alhmdulillah...

    ReplyDelete
  4. klu mcm itu xpe..klu orang cari alasan mengular mcm mana..hehehe

    ReplyDelete

thanks for your comment dear