cinta hati dinda

bleh berkenalan??

Saturday 4 August 2012

duit raya aku.....


Pejam celik...dah nak raya dah.lebih kurang dua minggu aje lagi..jadi ramailah cik kak n cik abg kita yang nak tukar duit raya.termasuklah cik kak yang ni...hehe.tapi tahun ni,agak sadis jgklah...takde bajet sangat.huaaawwwaaahhhhh!!!!

takde ke org nak bagi duit raya dekat aku sblum raya ni??boleh la wat shopping raya=)

baju raya je ada...

kasut takde lagi....tudung tak de lagi..nak beli kain telekung baru,pun tak beli lagi.....

bila nak beli ni...takde masa.tiap2 hari blik keje lewat..weekend smlm pn keje..

betapa aku kesian kan diri aku sendiri skrg....

ya allah..kuatkanla aku..

hr jumaat lps,dah dpt dh duit raya yg kitaorg nak tukar...tapi tak de duit baru..geramnya.nak duit 20 hinggit pn tk dapat.seringgit je yang ada.....


tak dpt tukar pn tkpelah..janji dpt amik gmbr..


hari ni nak bukak puasa dgn ape yek???


1 comment:

thanks for your comment dear