cinta hati dinda

bleh berkenalan??

Sunday 26 August 2012

benci penipu!!

salam...

hari ni pun mood tak baik jgk..huh..cikjue ni,hari2 moody.kalah makcik yang dah monopouse!

ntahla..bkan saja2 aku nak bad mood..keadaan yang memaksa.ada org yang dah berjanji......tapi tak tepati.itu yang buat cikjue hangin tu..memang tak suka la camni..

dah la mungkir janji,pastu boleh plk wat senyap.call tak nak angkt!where's on earth are u????ke dah mati dh?haaa...mulalah mulut nk jahat.sabar aku pun ada had jgk..hishhh.dhlah,bencilah dengan manusia macam ni.tak nak kawan!baik kawan dengan kucing..lg bagus,tak nyakitkan hati.

balik kampung masa raya hari tu,bedak compact tertinggal la pulak...bedak pn nk cite?.satu hal plk nk kena beli bedak lain..adehh..korang pakai bedak compact ape eh??aku pakai yang murah biasa2 je..janji selesa dengan kulit muka.esok lusa kena gi cari kat watson ke guardian la..walaupun memang aku gi opis tak make up tebal 4 inci,tapi takkan la aku nak gi keje ngn muka sememeh tak berbedak.hoho...agak-agak la kan..tidak!

nak beli yang mana eh???

Mineral Power™ Powder Foundation 1 
Maybelline
mineral powder foundation 


Simply Perfect 2 Way Cake


Simplysiti

Simply perfect 2 way cake


IN2IT


sambung balik citer si penipu tadi,tetiba dia call...........n dengan simplysitinya ckp sorry kat aku.kata ada banyak keja...tak sempat nak call td...huh..sewel!

memang aku cukup benci spesis macam ni...dh berkali2,wat perangai macam ni..dr kau mintak maaf ngn aku,baik kau pegi terjun lombong!

agak kasar coretan kali ni....tp tkpelah,tutup mata,tahan telinga jelah eh.sorry kengkawan=)

No comments:

Post a Comment

thanks for your comment dear